הכירו את "שובו"

רשת "שובו" 

רשת בתי ספר ארצית שחרטה על דגלה את היעד 'חינוך למצוינות ערכית ולימודית' כדי להגשים מטרה זו פועלים ב'שובו' עם מיטב הכוחות, ומשלבים מקצועיות עם מסירות, ידע עם נשמה, בית הספר 'שובו' בעכו הוא אחד השלוחות המוצלחות במיוחד של ארגון 'שובו'.
ארגון 'שובו' מונה כיום כ-30 מוסדות חינוך שונים, בהם לומדים כ- 4,500 תלמידים. מוסדות החינוך של 'שובו' כוללים גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים בכל רחבי הארץ.

בית ספר 'שובו' עכו

מתכונת הלימודים בביה"ס 'שובו עכו' כוללת יום לימודים ארוך, התלמידים שוהים בחממה הבית סיפרית המוגנת לאורך היום, בבית הספר קיים מפעל הזנה במסגרתו נהנים התלמידים מארוחה חמה ומזינה. כל יום, ממש כמו בבית.

בבית הספר עושים את המירב כדי להכין כל תלמיד תלמידה לחיים  מצליחים ומלאי אושר, האידיאל המנחה את צוותות ההוראה והחינוך הוא לתת לתלמידים את הטוב ביותר.

אנו מעניקים לכל תלמיד יחס אישי ואוהב, עם התמסרות אנדיבדואלית לצרכיו הספציפים, כדי שיוכל לממש את הפוטנציאל הגלום בו ולטפס בסולם ההצלחה.

ברוך ה', ההשקעה נושאת פרות, בוגרי בית הספר 'שובו' עכו ממשיכים במוסדות לימוד גבוהים וקוצרים הישגים מצויינים.

מצוינות אקדמאית

תוכנית הלימוד בביה"ס 'שובו עכו' מתבססת על תוכנית הלימודים של משרד החינוך, בצמוד למבחני מיצב, רמת הלימודים הגבוהה של בית הספר מציבה לתלמידים בסיס איתן לרכישת השכלה אקדמאית וקרירה מצליחה בעתיד.

הרבה יותר מלימודים

בית הספר מעניק לתלמידים שדה אפשרויות רחב להעמקת הידע והרחבת האופקים, מעבר לתוכנית הלימודים, לרשות התלמידים עומדים ספריה גדולה עם מגוון עצום של חומרי לימוד, ציוד מדעי עשיר, חדר מחשבים משוכלל, כדי לאפשר לתלמידים לצמוח, הרבה מעבר.

מצוינות חברתית

'שובו עכו' זה להיות רגועים, לדעת שהילדים שלנו נמצאים בסביבה תומכת, מוגנת ומצויינת, בחברה המחונכת למוסר ערכים וכבוד לזולת.

לימודים עם טעם טוב

בבית הספר שלנו מאמינים כי למידה מתוך חויה והנאה היא למידה איכותית יותר, אנו מקפידים על שילוב פעילויות פנאי וטיולים בימי הלימודים. אירועי פנאי וחויות מעשירות, מגבירות את המוטיבציה ללמידה.